patrizia@theofficepartner.be

0468/23.51.07

Boekhoudkundige diensten

Uw Freelance Boekhouder, onze diensten op maat voor alle zelfstandigen en ondernemers!

Op zoek naar een Boekhouder? De boekhoudkundige rompslomp kan overweldigend zijn. Van belastingaangiftes, facturatie, tot het beheer van je dagelijkse uitgaven, er zijn talloze zaken om rekening mee te houden. Maar geen zorgen, wij zijn er om jou te helpen, zodat je boekhouding prima in orde is.

Waarom een "in house" Boekhouder van essentieel belang kan zijn!

Als ondernemer bent u zich bewust van het feit dat doeltreffend Financieel Beheer essentieel is voor succesvol ondernemerschap. Uw doel is het financieel beheer van uw onderneming te verbeteren, met als streven een besparing op tijd, geld en energie.

Onze diensten en ondersteuning zijn met name belangrijk als u niet over voldoende tijd en/of de nodige financiële kennis en expertise beschikt om uw administratie volledig zelf af te handelen.

Het kan tijdrovend en complex zijn om de boekhouding bij te houden, vooral als u ook verantwoordelijk bent voor alle andere aspecten van uw onderneming.

Administratieve Hulp

Boekhoudkundige ondersteuning, zodat u zich kunt concentreren op waar u het beste in bent: het laten groeien van uw bedrijf.

starten met een onderneming

Werken met The Office Partner, voordelen?

  • Beter inzicht in uw financiële positie.
  • Effectief kostenbeheer.
  • Optimalisatie van cashflow.
  • Identificatie van groeikansen.
  • Voldoen aan wettelijke verplichtingen.
  • Minimaliseren van financiële risico’s.
  • Tijdige en nauwkeurige belastingaangifte.
  • Professioneel financieel advies en ondersteuning.
Problemen met je administratie

Een breed scala aan taken, waaronder:

  • Facturatie (alle inkomende en uitgaande facturatie)
  • Boekhouding (volledig up-to-date houden)
  • Alle aangiftes (periodieke en jaarlijkse)
  • Jaarrekeningen (voorbereiding en evaluatie)
  • Loonadministratie (opvolging administratie personeel)
  • Documentbeheer (overzichtelijk beheer en back-up)
  • Communicatie (mails e.d.)
  • Debiteurenbeheer (vordering openstaande facturen)

Is een samenwerking ook kostenbesparend?

Voordelen?

Kostenbesparing!

Steeds correcte financiële administratie ter beschikking. Door het verminderen van fouten en dubbele boekingen kunt u onnodige kosten voorkomen.
Efficiëntere workflow met als resultaat besparingen. Automatisering vermindert de behoefte aan handmatig werk, waardoor tijd en arbeidskosten worden bespaard.
Realtime rapportage voor efficiënter beleid Snellere toegang tot cruciale financiële informatie helpt u om beter beslissingen te nemen en vergissingen te vermijden.
Betere controle over de inkomsten & uitgaven. Door duidelijk inzicht in uw financiën kunt u uw uitgaven beter beheren en onnodige kosten verminderen.
Aanzienlijke besparing op korte en langere termijn. Geen vaste medewerker in vaste loondienst.
Boekhoudkundige hulp

Hoe het aantal uren bepalen?

Het bepalen van de benodigde uren kunnen worden afgesproken door een goed gesprek en analyse van jouw huidige administratieve werklast en het identificeren en samen afspreken van taken die uitbesteed kunnen worden.

Dit kunnen bijvoorbeeld repetitieve taken zijn, taken die veel tijd in beslag nemen of taken die niet binnen jouw expertise vallen.

Als je eenmaal een duidelijk beeld hebt van de taken die uitbesteed kunnen worden en de tijd die je momenteel besteedt aan administratief werk, kun je de benodigde uren bepalen dat je beroep wil doen op ons Administratiekantoor voor uw Boekhouding.

Heeft u een vraag?

Aarzel niet en neem contact op!

Bel mij even,

0468/23.51.07

Liever een e-mail?

Of via LinkedIn?