patrizia@theofficepartner.be

0468/23.51.07

Administratiekantoor The Office Partner

Administratiekantoor inhuren?

Het inhuren van een Administratiekantoor hoeft geen hoofdpijn te veroorzaken, integendeel… dit zal een aanzienlijke meerwaarde zijn.

Met The Office Partner kunt u de totale kosten vooraf duidelijk inschatten, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan, als Gediplomeerde Freelance Boekhouder zijn wij toegewijd om u te voorzien van deskundige boekhoudkundige hulp en administratieve ondersteuning.

Ons doel is om de complexiteit uit uw dagelijkse bedrijfsvoering te halen en u te helpen focussen op wat echt belangrijk is, het laten groeien van uw bedrijf.

Administratiekantoor
The Office Partner 5

Ook voor korte, tijdelijke of eenmalige opdrachten

Ook als u op zoek bent naar een tijdelijk of vast Administratiekantoor voor uw papierwinkel en/of boekhouding, maar niet de noodzakelijke verplichtingen van een vaste medewerker wil hebben.

Met ons bent u onmiddellijk en tegen een vooraf bepaalde prijs geholpen, geen vakantiedagen of ziekte en geen langlopende vaste personeelskosten.

Vertrouw op ons voor uw Administratieve en/of Boekhoudkundige ondersteuning. Of u nu net begint of al jarenlang een succesvol bedrijf runt, ons kantoor kan u helpen uw bedrijfsvoering te stroomlijnen en uw winst te maximaliseren.

Waarom Administratieve ondersteuning?

Administratie “Up-To-Date”

Een bijgewerkte administratie is een van de steunpilaren van goed en doordacht ondernemen.

Als freelance administratieve ondersteuning nemen we graag deze papierwinkel van je over of ondersteun je daarin, zodat je kan focussen op de groei van je bedrijf.

  • Dagelijkse administratie op punt stellen zodat u steeds een perfect overzicht heeft.
  • Opvolgen en verwerken.
  • Klasseren en digitaliseren.
  • Facturatie: facturen opstellen, versturen en opvolgen.
  • Credit control & debiteurenbeheer.
  • Rapportages en analyses.
  • enz…

Uw Boekhouding “Up-To-Date”

Dankzij een “up-to-date” boekhouding heb je steeds een recent beeld van je onderneming met een overzicht van je kosten en opbrengsten, zodat je steeds kan bijsturen.

Wij zijn de tussenpersoon tussen jou en uw of onze vaste boekhouder.

  • Opladen, inboeken en verwerken van aankoop, verkoop en financieel. 
  • Afpunten klanten- en leverancierslijsten.
  • Opvragen ontbrekende documenten.
  • Voorbereiding periodieke aangiftes.
  • Diverse rapportages.
  • Innen van openstaande vorderingen.
  • enz…

Effectief & kostenbesparend

Door je bedrijfskosten te optimaliseren, bespaar je makkelijk vele euro’s. Wij helpen je graag de kosten van je bedrijf te drukken zonder aan kwaliteit in te boeten.

We nemen samen je huidige contracten onder de loep om deze te optimaliseren. Dan denken we aan energie, telecom, transport, verzekeringen, Fleet, personeel, …

Onze Freelance Administratieve ondersteuning en Boekhoudkundige ervaring is accuraat, betrouwbaar en betaalbaar. Hierdoor kun je tijd en geld besparen, zodat je kan focussen op de groei van je activiteit.

Kwaliteit & tevredenheid

Als Administratief Freelancer verbind ik me met The Office Partner om de tevredenheid te garanderen over de diensten die vooraf zijn overeengekomen en dit in volledige transparantie.

Door een nauwe samenwerking met uw of onze boekhouder zorgen wij ervoor dat uw administratieve en boekhoudkundige behoeften en verplichtingen altijd tijdig en correct worden nagekomen.

Gegarandeerde precisie en kwaliteit bij elke stap in het proces en bieden hiermee ongeëvenaarde administratieve ondersteuning aan ondernemers.

Heeft u een vraag?

Aarzel niet en neem contact op!

Bel mij even,

0468/23.51.07

Liever een e-mail?

Of via LinkedIn?