patrizia@theofficepartner.be

0468/23.51.07

Meest gestelde vragen

FAQ – De meest gestelde vragen

Hoe werkt het?

Wij komen vrijblijvend langs om kennis te maken en onze diensten voor te stellen. Dan bekijken we samen wat de The Office Partner voor jou en je bedrijf kan betekenen. Daarna ontvang je een offerte op maat die je die rustig en vrijblijvend kan lezen, bij een akkoord gaan we onmiddellijk aan de slag.

Voor wie is dit?

Elke ondernemer die hulp wil met zijn administratie en/of boekhoudkundige voorbereiding op zijn administratie, aangiftes en dergelijke. De zelfstandige in bijberoep of hoofdberoep, of een eenmanszaak of vennootschap, de kmo, de bedrijfsleider, het boekhoudkantoor, …

Meer informatie

Wat kost mij dit?

We maken steeds een offerte op maat; de kostprijs hangt af van verschillende factoren. De tarieven zijn competitief en in prijs-kwaliteitverhouding zeker betaalbaar. Je hebt de keuze uit: werken in regie of werken met een vast op voorhand afgesproken bedrag per maand.

Meer informatie

Vervangt u dan mijn huidige boekhouder?

The Office Partner werkt als een tussenpersoon tussen jouw boekhouder of onze boekhouder. Wij zorgen ervoor dat de boekhouder uw dossier mooi en clean aangeleverd krijgt, zodat hij of zij de aangiften en fiscale verwerkingen zonder veel werk kunnen indienen, hierdoor zal uw globaal factuur van de boekhouder aanzienlijk dalen. Besparing!

Dit alles steeds in overleg en samenspraak met uw of onze boekhouder volgens de vaste manier van werken.

Indien gewenst is er ook de mogelijkheid om in samenwerking met onze vaste ITAA-Accountant uw volledige boekhouding over te nemen, informeer naar de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte.

Welke software gebruik je?

Reeds gewerkt met:

Exact Online – Dynamics 365 – Adsolut – Codabox – Soda – Yuki – Wings – Vero – Venice – MS Office – Billit – Billtobox – Blue10 – BaseCone – Admin – Plutio

Wij werken voornamelijk met Exact Online

Indien u bepaalde software gebruikt die hier niet vermeld is kunnen we altijd deze toepassingen implementeren.

Leveren je kwaliteit?

Wij garanderen tevredenheid van de op voorhand en in alle transparantie afgesproken diensten. Tegelijkertijd nauwkeurigheid en kwaliteit bij elke stap in de opdracht. 

In nauwe samenwerking met jou en uw of onze accountant/boekhouder zorgen we er voor dat aan alle administratieve en boekhoudkundige behoeften tijdig voldaan wordt. 

Wat is het voordeel?

“Uw administratie up-to-date”

Een bijgewerkte administratie is een van de steunpilaren van goed en doordacht ondernemen. The Office Partner neemt graag deze papierwinkel van je over of ondersteunen je daarin, zodat je kan focussen op de groei van je bedrijf.

Hierbij denken we aan, maar niet beperkt tot:

  • dagelijkse administratie op punt stellen
  • opvolgen en verwerken
  • klasseren en digitaliseren
  • facturatie: facturen opstellen, versturen en opvolgen
  • credit control & debiteurenbeheer
  • enz…

Is dit kostenbesparend?

Onze Administratieve en Boekhoudkundige diensten zijn accuraat, snel, betrouwbaar en betaalbaar. Hierdoor kun je tijd en geld besparen in de algemene administratie en kosten van de boekhouder.

Door je bedrijfskosten te optimaliseren, bespaar je makkelijk vele euro’s. Wij helpen je graag de kosten van je bedrijf te drukken, zonder aan kwaliteit in te boeten. Indien nodig nemen we samen je huidige contracten onder de loep om deze te optimaliseren. Dan denken we aan: energie, telecom, transport, verzekeringen, Fleet, enz.

Kan dit ook als tijdelijke vervanging van een zieke collega?

Dit kan zeker! Jij bepaalt zelf waar je ondersteuning nodig hebt en welke taken er moeten gedaan worden. Dit kan zelfs voor enkele dagen.

Dit is voor iedereen die tijdelijke of vaste hulp wil met zijn boekhoudkundige en administratieve taken.

Ben ik gebonden aan een langdurig contract?

Je bent niet gebonden aan vaste jaarcontracten. De overeenkomst is voor bepaalde of onbepaalde duur en kan steeds worden opgezegd, volgens de gemaakte afspraken.

Waarom zou ik een (Freelance) Boekhouder inhuren?

  • Gediplomeerd boekhouder
  • Boekhoudkundige & Administratieve ervaring
  • Correcte tarieven op maat
  • Samenwerking met uw of onze boekhouder
  • Duidelijke afspraken
  • Stipte en “No Nonsens” mentaliteit
  • +25 jaar ervaring als ondernemer

Heeft u een vraag?

Aarzel niet en neem contact op!

Bel mij even,

0468/23.51.07

Liever een e-mail?

Of via LinkedIn?